Planningssysteem Scouting

Via het planningssysteem hebben beheerders van scouting gebouwen met verhuurbare ruimtes de mogelijkheid om de planning online op te stellen. De scouting beheerder kan op elk moment van de dag en op elke locatie inloggen in het systeem en hier direct boekingen aanmaken. Alle externe reserveringen die via het reserveringssysteem binnen komen zijn in het planningssysteem inzichtelijk voor de beheerder. Aanvragen kunnen altijd nog worden goedgekeurd of afgekeurd.

Multifunctioneel planningssysteem voor ruimtes

Met het planningssysteem van Scoutinghuur.nl heb je de mogelijkheid om met meerdere beheerders tegelijk in te loggen en samen te werken. Zo kan bijvoorbeeld de penningmeester bezig gaan met de facturatie terwijl de beheerder bezig is om een reservering in te plannen. Je kunt in de software met diverse rechten werken zodat niet elke beheerder inzicht heeft in alle onderdelen. Je kunt bepaalde beheerders bijvoorbeeld alleen-lezen rechten geven en de penningmeester alleen toegang tot het financiële menu. Op die manier hou je de zaken mooi gescheiden.

Boekingen inplannen

Als beheerder heb je de mogelijkheid om incidentele reserveringen van een ruimte in de scouting in te boeken. Ook kan je een reeks boekingen maken. Zo'n reeks boekingen wordt ook wel een herhalende boeking genoemd. Je kunt hiermee wekelijkse en tweewekelijkse boekingen maken. Ook is het mogelijk om maandelijkse boekingen te maken. Hiermee kan je boekingen op elke eerste zaterdag van de maand of bijvoorbeeld iedere 1e dag van de maand laten terugkomen.

Boekingen omzetten in facturen

Via het facturatiesysteem kan een selectie van boekingen met een druk op de knop worden omgezet in facturen in pdf-formaat. Het is mogelijk om de facturen direct vanuit het planningssysteem per e-mail te versturen naar de gebruiker van het scoutinggebouw. Hiervoor hoef je geen verdere handmatige handelingen te verrichten. Je hebt zelfs de mogelijkheid om een betaallink voor iDEAL of Paypal mee te sturen zodat je snel over je geld beschikt. Doordat gebruikers te verplichten online te betalen kan het debiteuren beheer volledig geautomatiseerd worden afgehandeld en voorkom je veel werk achteraf!

Voorbeeld

Voorbeeld Planningssysteem

Gratis starten

Wij maken graag vrijblijvend een gepersonaliseerde omgeving voor je aan. Hierin kan gratis gebruik maken van het systeem of kiezen uit één van onze uitgebreide pakketten. Start gratis.

Speciaal voor